The dress of her dreams

Yepp så är det .. idag bestämde vi oss jag och Syster för att leta efter just Den perfekta klänningen.

Vi gick till den första butiken syster provade flera stycken och fick på sig Den klänningen efter ett par provade.
Och hela hon lyste när hon klev fram bakom draperiet. Den var så fantastiskt vacker! Och syster var så vacker.

Vi gick till två andra butiker och syster försökte att hitta en annan klänningen.. men .. det fanns ingen som var mera perfekt.

Så tillbaka till den första butiken för att prova igen och hon ville inte ta av sig den.

Så det blev Den klänningen, men som ni förstår så är den hemlig fram till den 5:e augusti.

Det är den vackraste klänning jag någonsin sett. Helt fantastisk!

Jag hittade den klänning jag vill ha när jag gifter mig meeeen de får vänta =)

Nu ska vi laga mat syster är hos några kompisar och jag och MrP ska mysa i soffan och äta god mat och dricka ett glas vin.

Helt enkelt få en mysigt slut på en mysig dag.

Tack syster för att jag fick vara med idag och hitta din dröm...

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0