Sommarminnen

Tänk vad man kan längta till sommaren.

Jag älskar att fota vintermiljöer men sommaren ja den är nog ännu vackrare. Udda ljus är min favorit att leka med ljussättning och att få det där perfekta fotot.

Okej jag kanske inte är superbra på det här, men jag älskar det. Och jag tror att ju mer jag fotar dessto bättre kommer jag bli.
Kanske är fotona inte perfekta men de är ögonblick från mitt liv och det jag upplever. Ibland så är det vackrare än alla perfekta ljusatta bilder i hela världen =)

Prinsessan T ute i skärgården på midsommardagen.






Så här vacker var himlen när vi åkte hem den kvällen... Tyvärr så ville inte MrP stanna bilen så jag skulle få gå ut och fota. Så de fick bli med mobilkameran genom bilrutan.. =( Men känslan finns där och det var så otroligt vackert!




Här ska vi ta ett kvällsdopp i en sjö någonstanns vid Strömsfors (Krokek).

Sjön var helt blank och krusade sig bara liiite när vinden blåste svagt.


Lämna ett meddelande
Postat av: Ellen

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 05:00:25
URL: http://gravidforsakring.net

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0