Som om tiden stått still

här på bloggen ja visst, men de har den inte gjort...
Jag har nämligen hunnit vara sjuk en sväng, jobba intensivt i 2 dagar och träna.. Ja så kan de gå blev sjuk i helgen och piggnade till till i tisdags för då var jag tvungen att vara pigg. Fick gå till jobbet för att ha två intensiva jobbdagar med massor med planering.

Vi har nu lagt grunden till den nya grundutbildningen här och den kommer att bli så bra! Hoppas bara inte att våra visioner är för stora och att det inte alls blir som vi hade tänkt oss..

Igår blev en lååång dag men nu är jag här igen efter att ha varit hemma en sväng ;-) mest försökt sova men tankarna har snurrat i huvudet på mig. Det händer saker här på kontoret .. och just nu är de bara komplicerade saker som vi hos mig helst skulle vilja vara utan men men c'est la vie.

 

Nu ska jag köra igång här så att jag får något gjort har rättningar att göra i en utbildning till imorgon kl 8.00 när nästa 2 herrar (hmm kanske borde kalla dom för pojkar de är ju så unga hihi..) sätter igång och ska göra min utbildning.

 

Förresten så har jag bara fått positiv feedback på den här utbildningen, den första som jag skapat i stort sett helt själv! Wiiihooo då känner man sig stolt!

Nej dags att sätta igång. Nu ska jag inte glömma bort er igen lovar!

 

Tjingeling


Lämna ett meddelande
Postat av: Lillstrumpa

åh, har du vårstädat och gjort om här inne? Så fint =)

2011-01-26 @ 09:14:35

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0