Nyttiga 2011

Jahopp då var det nytt år som jag skrivit innan. Nya tag.

Livet ska förändras man ska leva bättre, äta nyttigt och röra sig mer =)

Jag rör på mig äter mat som är ganska nyttig i alla fall. Men nu ska det bli ändrig på det. MrP behöver lite hjälp att starta sitt nya nyttiga liv... och då får ju jag vara med eftersom att jag lagar den mesta maten i familjen så måste jag ju se till att den blir nyttig.
Jag har ju aldrig direkt behövt att oroa mig för hur jag äter, har ju alltid varit tvungen att äta en massa för att inte gå ner i vikt.. Jag vet de är ett lyxproblem enligt vissa men för mig har det varit allt annat än ett lyxproblem.

Men jag har kommit överens med min kropp om ett bra läge just nu och då kör vi på det. Jag måste ju dock stötta MrP och se till att han mår bra också. Och då får vi köra på nyttiga stilen ;-)

Så inga mera bullar och sånt gott inte på vardagarna i alla fall fast vi brukar inte äta det ändå, men verkligen inte nu mera... Hur som helst så har jag spenderat lite tid nu på att leta recept och har hittat en hel del. Så nu ska vi bli friska och nyttiga hehe...


Åhh min kollega kom precis förbi med sin söta lilla son som är typ hmm 1 månad kanske.

Gud så söt han är! Nu får jag bebisabstinens igen! Tusan också.. måste flytta först innan den blir något sådant här i familjen.

Men men allt har sin tid. Planerar för övrigt vad jag ska ge MrP i 30-årspresent ja jag vet de är mer än 1,5 år kvar men de gäller att vara ute i tid ;-)


Nej nu ska jag fortsätta att pilla med min utbildning här.

Ha en bra dag

Lämna ett meddelande
Postat av: Emma Roodla - Foto

Hej hej!

va kul att du hittat hit! Jag upptäckte att det inte fungerade med länken där uppe och det ska åtgärdas snarast :)! Men om du bläddrar ner på sidan och håller koll på vänstra sidan så står det under kategorier Foto - Bröllop och den fungerar. Så trycker du där ser du de bröllopsbilderna jag lagt upp :)!



Nu såg jag även att jag inte lagt in porträttbilder från ett bröllpp jag tagit så de ska jag lägga in nu :)!



okej ja men titta på de jag har här o skulle det vara något annat är det bara att mejla :)! Va kul att hon bor i berlin men kommer hit i gifter sig. det är så himla vackert med bröllop :)!



Jag är lite nyfiken på hur du hittade mig :)?

Mvh Emma Roodla

2011-01-13 @ 14:15:18
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0