Köpt nya jeans

Det har jag gjort idag =)

Läste om Levis jeans som formar sig efter kroppen och att de ska göra så man slipper den där dumma glipan i midjan .. när man har för "stor" rumpa och för smala ben =)

Men jag sprang in på Gina och hittade deras "push up" jeans. Testade dom o de var kanon! Så de blev ett par såna här:






Kanon jeans tycker jag.

Nu längtar jag efter vår så man kan ha höga klackar igen utan att bryta ihjäl sig ;-)

Lämna ett meddelande
Postat av: Emma Roodla - Foto

KUl att du är med :)!!

2011-01-28 @ 09:25:47
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

Vinnaren i porträtt tävlingen är dragen. Tyvärr blev det inte du, MEN om du vill ha fina bilder på dig så har jag just nu ett otroligt erbjudande för enpersonsfotningar. (kommer bara ha detta ett tag) Intresserad? Mejla mig om mer info och o du är intresserad - [email protected]



(gäller dock inte barn eller vid köp av till någon annan)



Hoppas du får en härlig helg :)!!Vinnaren i porträtt tävlingen är dragen. Tyvärr blev det inte du, MEN om du vill ha fina bilder på dig så har jag just nu ett otroligt erbjudande för enpersonsfotningar. (kommer bara ha detta ett tag) Intresserad? Mejla mig om mer info och o du är intresserad - [email protected]



(gäller dock inte barn eller vid köp av till någon annan)



Hoppas du får en härlig helg :)!!

2011-01-28 @ 15:07:00
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0