I love my ajPhååååne =P

Haha, ja för det gör jag, nu älskar jag den ju inte mer än min familj och mina vänner hehe.. men de kommer nästan på samma plats ;-)
Nej vars de gör de inte .. men den är ju helt kanon. MrP blir tokig på mig de är som om den vuxit fast i min hand.

Men jag tröttnar säkert snart eller vad tror ni?
Imorgon har jag haft min "bebis" i en hel vecka ....

Ja ni behöver inte svara för jag har gjort nåt med koden på kommentarerna så texten är också svart så man får markera texten för att kunna läsa haha.. Sorry ska rätta till det när jag fått lite mer tid över.

(Detta går inte att ändra i min iPhone så jag kan inte göra det där haha.. eller jag ser inte hur jag ska göra för texten är för liten och zoomar man in så blir de knasigt =) så ni får vänta lite hehe...)

Hela veckan är det jobb som gäller, sen lämnar jag över T som ska till fjällen med sin pappa. .. kommer sakna henne precis som vanligt.

Helgen ska mest spenderas med träning, lunch med mamma och ja hoppas på en middag med vännerna.

Det vore trevligt mat är nåt som är bra, har jag sagt att jag älskar mat?? =)

Nej nu ska jag sätta i gång här igen.


Trevlig dag på er!


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0