Familjen Hopp

Satt och tittade igenom lite bilder som finns här på datorn.
Och jag hittade då familjen Hopp.

Alla bilder tillhör mig och vill du låna så fråga först, tack....

Syster som skuttar genom livet en blåsig augustidag 2010.




Min älskade T som tar ett glädjeskutt



När vi var ute hos mamma och Janne hittade jag en massa fina gamla detaljer i deras hus. De bor i en gammal lanthandel vid en bondgård utanför Linköping.
Huset är fullt av gamla små fina detaljer.. synd bara att bilderna inte blev super (men övning ger färdighet..)

Mammas köksfönster

 




En gammal vedspis som jag tror fortfarande fungerar.








Den stora rutiga kokboken bör alla hem ha ;-)



Huset är så mysigt så man kan gå runt och titta en hel dag och sen är ju naturen så otroligt vacker där blir man lugn och avstressad...


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0