Årets första vurpa..

Jahopp då har man satt sig på rumpan för första gången denna vinter då =(

Skulle snedda med T över en snövall och svusch sa det så satt jag på rumpan, de värsta var att jag fick typ nästan all min vikt på vänster hand när jag landade så nu har jag ont så ont..


Men den är inte blå och den har bara svullnat lite men de gör ont när jag skriver ut i fingrarna.. =(

Stackars stackars mig... jag vill inte ha ont i handen. *snyft*

Är de nån mer än jag som märker att menyn och allt försvunnit på höger sidan hmm undrar var den tagit vägen =S
På explorer så ser man den men inte med firefox, skumt värre...

Jag kommer väl på vad jag gjort för fel vart efter antar jag =)


P.s bilderna i headern är från Miami när vi var där.. var tvungen att minnas tillbaka lite .. D.s

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0