Väntar på att fortsätta...

Så under tiden som jag har mitt arbete ute på observation så passar jag på att leka med bildredigeringsprogram på datorn =)

Alltid bra att lära sig nya saker.

Så här kommer lite roliga bilder från i somras på landet.







Nu ska jag gå och köpa lunch istället för att leka här.

Vet att jag är på jobbet men de som är bra med mitt jobb de är att man får leka medan man väntar. För när man leker så lär man sig en massa nya funktioner i de olika program, super!

Ha en härlig fredag nu =)

Lämna ett meddelande
Postat av: Christina

Coola bilder, men jag blev snurrig i huvudet av att titta på dem... Visa med andra ord inte dessa imorgon vid 22-tiden, för då är det kört! :D

2011-02-04 @ 11:57:30
URL: http://[email protected]

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0