Strange ways

Ibland tar livet oväntade vändningar... Man tror att man har koll på läget att man vet hur man har det. Att man vet var människor finns och vad man kan förvänta sig.

Men man kan inte alltid lita på människor som man har runt omkring sig, kanske är det för att de flesta är oberäkniliga och egoistiska... Nu låter jag hemskt bitter och leden men jag är varken bitter eller ledsen. Jag mår riktigt bra och jag är bara ärlig, så ärlig som jag önskar att en del kunde vara mot mig =)

Ibland så måste man säga sanningen och säga som det är istället för att linda in allt i bomull. Jag går inte sönder för att någon säger som det är.

Jag kanske till o med uppskattar det och tycker mer om dig om du säger som det är..

Nej jag pratar inte om MrP eller nån av mina närmaste jag pratar om en kompis, nån som jag visste var jag hade men de verkar inte som så.

Jag trodde att jag betydde mer än så här men icke det =)
Men man lär så länge man lever och än så länge lever jag ju så då är det helt okej haha...

Nehe nu ska jag lägga bitterhet på hyllan och jobba vidare .

Glöm aldrig att säga som det är, vill ni inte så vill ni inte bättre det än att stå där med skägget i brevlådan, bara ett litet tips från mig till dig =)


Tjingeling

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0