En dag kvar innan helgen.

Ja så är det, bara en dag kvar men sjukt mycket att göra innan jag kan ta helg =)

Måste fixa klart en massa saker för att få ta helg. Men de gör livet roligt att leva. Måste städa också här hemma, får ju gäster på lördag så då måste de vara tipp topp...

Lite Girl-power måste jag ladda in också häll på att få tokspel på jobbet idag! Måste tuffa till mig och sluta låta folk köra över mig! Åhh de gör mig arg men jag vet inte vad jag ska göra....

Äsch de ordnar sig måste bara sätta ner foten =)


Nej nu ska jag fixa tvätten sen kommer snutt med mat mums...

Sen blir det soff-häng och Sveriges värsta bilförare haha jösse de är verkligen helt galna dom där. Hoppas verkligen att de är skådespelare och att de är avspärrat när de kör runt i städerna!
T.o.m jag kör tusen gånger bättre än dom där!

=)


Ha en trevlig kväll nu adjööööö

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0