www.nelly.com

Jag måste bara säga hurra för www.nelly.com som har så grymt snabba leveranstider. Klickade hem ett par skitsnygga höst boots i svart, låg klack så jag kan orka gå i dom och för 299kr. Superbra pris.. I alla fall den här bestälning gjorde jag i fredags eftermiddag och idag kom dom till min lilla Ica affär så de var bara att pinna hem och hämta avin för att hämta ut dom =)
En bikini från Panos fick följa med hem också.. man kan aldrig få för många bikinis när man snart ska åka iväg =)

Bara 10 dagar kvar till vi flyger till Florida hurra!!!

Jag längtar verkligen nu, massor.

Nu ska jag sluta dröma och gå och kolla Cannellonigratäng som står i ugnen, måste göra en grönsallad också.

Mums mums..

Trevlig kväll på er!

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0