Solig fredag och snorig näsa.

Yepp så är det.

Fick en massa anti-förkyldningstips igår men de funkar inget vidare.. Kanske var jag försent ute med att hejda den denna gång..

Usch då!

Men men jag klarar den här helgen, det ska gå!

Får bädda ner mig en stund sen innan de är dags för bowlingen med bästa tjejerna.




Hej så länge

Lämna ett meddelande
Postat av: Emma

Nej solen lyser med sin frånvaro här uppe tyvärr :) Men det börjar lugna sig lite, det har ringt som fasen på hela dagen idag. Har det varit så för er också? Lillemor, du anar inte hur mycket jag saknar texttelefoni, haha :)



Jobbar du länge idag? Jag jobbar till 17, räknar verkligen minuterna nu. Kram.

2010-09-04 @ 15:39:05
URL: http://emmaandersson.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0