Skummaste måndagen på länge...

Igår var det måndag. Och jag vaknade med en jättehuvudvärk som aldrig ville gå över..
Sen insåg jag att jag glömt min plånbok när jag skulle åka och lämna tillbaka filmen på vägen hem. Till historien hör att jag var tvungen att lämna tillbaka den för videoaffärens kortmaskin var trasig i söndags så MrP kunde inte betala för filmen då. Så jag var tvungen att gå in i affären och betala den med.

I alla fall så cyklar jag som en dåre hem för att hämta pengar, åka och ta ut pengar ifall maskinen inte funkade.. Då funkade inte uttagsmaskinen och jag fick inga pengar.
Skit också, jag håller tummarna att de funkar tänker jag och susar iväg igen.
Kommer fram till affären och möts av en lapp där det står EL-fel Stängt..
F*N ... Jag knackar på och det kommer en tjej och jag förklarar mitt problem och att vi inte vill få böter för att den inte är betald men hon verkar inte förstå mitt problem riktigt... Så jag tvingar henne att skriva en lapp där det står att jag kommer tillbaka och betalar idag.

Så ja idag måste jag cykla till videoaffären IGEN.. men den här gången har jag plånboken med mig =)

Så nu kör vi så det ryker ;-)

Lämna ett meddelande
Postat av: Elin

Uuurk, hatar sånna dagar när allt går fel! Hoppas filmen var värd besväret! :)

2010-09-07 @ 09:06:25
Postat av: Emma Andersson

Haha, fy fasen vilken otur! En sån dag hade jag igår. Tycker generellt att tisdagar är veckans värsta dag faktiskt. Vet du, jag sitter bredvid en tjej på jobbet som också har jobbat på 118 i nrkpg, Anette Humby heter hon. Lite kul tycker jag.

2010-09-08 @ 09:04:25
URL: http://emmaandersson.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0