Shota vitaminer

Alltså måste bara säga en sak... Jag är ju extremt trött om kvällarna. Slår ihop som ett korthus i soffan, om jag inte hunnit ta mig in till sängen när klockan slår nio..

Det är inte speciellt kul. Om jag hinner in i sängen så envisas jag med att försöka hålla mig vaken med en bok. Just nu läser jag Marian Keys.. kommer inte ihåg titeln men boken är jättebra och kräver viss koncentration då den är på engelska..
Men inte hjälper det somnar gör jag ändå.

Stackars MrP han får aldrig träffa mig, kommer hem kvart i sju och har en flickvän som somnar kl nio =(

Jag gör desperata försök ibland att hålla mig vaken, sitter käpprak i soffan och stirrar på tv'n, vill inte blinka för då kommer jag inte öppna ögonen igen förän nästa morgon.

Jag försöker verkligen, har till och med gått och baddat kallt vatten i ansiktet för att piggna till.

Men det går inte.

Hur som helst så berättade jag detta för min vän E som arbetar som vitamin-vetare på stadens Hälsokost .. Hon eller snarare hennes Sambo C kom travandes sist jag var hos dom och gav mig en flaska av något underbart som skulle rädda mig från min narkolepsi.. (känns som det är det jag lider av haha)

Flaska var lite men skulle ge mig en skjuts mot pigghet. Glad i hågen for jag hemåt och öppnar flaskan..

Men Fy F*N vad de smakade illa!!!

Helt ärligt så mådde jag så illa efter att ha druckit 1 matsked av den sörjan .. bläää...

Läste på flaskan och fick se att man kan blanda det med vatten för att de ska smaka bättre.

ALDRIG att de gjorde det.
Det smakade ännu värre och gjorde lidandet längre. Tänk er en matsked lidande mot ett helt glas med lidande..

Det går verkligen inte men jag har nu återgått till matskeden och sen ett glas vatten efter (eller 5 glas)..

Jag vägrar ge upp, jag ska lära mig att drick det där! Gämför det hela lite med snaps men snaps kommer jag ALDRIG kämpa så här hårt för att lära mig dricka =)

Ikväll är det dags för en ny matsked och jag ser INTE fram emot det...



Men vad gör man inte för att bli lite piggare???

Finns det någon som har något annat tips på nåt som gör en pigg utan att smaka apa??

Hjälp mig i såfall.  please


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0