Se på lägenhet

Idag ahr ajg varit och kollat in en annan lägenhet.. jag håller ju på att strypa en av mina grananr som verkar vara helt trög!

Men men nog om det. I alla fall så blir vi ju inte av med honom och kan inte få tyst på honom heller så nu ahr jag varit och kollat in en lägenhet som ligger precis vid Vasaparken så de är nära till T's skola.
Så då slipper hon byta =)

Jag tyckte den var helt okej. Men .. de är bara en 3:a och jag vill ju ha felr barn eller åtminstone 1 till nån gång och då är de lite trist för bebisen att bo med T =) och jag tror inte att T vill det heller, inte eftersom att hon kommer att vara ett par år äldre än vad hon är idag när de väl är dags.

Men man kan inte planera allt här i livet.. sen är det inflyttning den 1 nov och dåmåste vi dra med två hyror i två månader bläää..

Men jag vet inte alls ska prata igenom det hela med MrP ikväll så får vi se. Jag gillade lägenheten men äsch jag vet inte.

Sånt här är ju skitsvårt verkligen!

Nu ska jag fundera vidare.. Adjöken


Lämna ett meddelande
Postat av: Angelica

Jag avundas dig inte med flytt, jag lovade mig själv sist att jag aldrig mer skulle flytta :)

Men lite spännande är det ju alltid ;)

Lycka till!

Kram

2010-09-09 @ 08:57:34
URL: http://tvanyanseravguld.se
Postat av: Elin

Har ni Hyresbostäder? Vi har det och eftersom vi klagat så mycket på våra cp-grannar fick de lov att ge oss en månad kortare uppsägningstid för att få tyst på oss. HA!

2010-09-09 @ 09:50:08

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0