Så var håret borta då...

Yepp allt på hela huvudet är borta nu buuuuhhhh hjälp....


Nej vars jag bara skojar.. jag har bara klippt av mig håret en bit. =)
Som vanligt helt enkelt lite Victoria Beckham-style ni vet ;-)

Så skönt är det att ha klippt sig igen, visst det var kul ett tag med lite längre hår men nu fick det vara nog.

Now she's back again.

Idag skulle jag ah tränat med Kela och Kattis kl 20.00 men jag har ont i halsen igen så de blir inget för mig. Men men jag har ju mitt step-pass på söndag kl 16.30 haha.. kommer att gå åt skogen men de spelar ingen roll.

Det värsta är att jag måste stå längst fram och ha mina röda kläder på mig så alla kommer att se mig. usch de är inget jag ser fram emot. Hoppas att alla är lika koncentrerade som jag på att titta på ledaren ;-) Så ingen har tid att titta på mig.

Vi var ju och kollade på lägenhet eller jag var ju det igår. Och nu har MrP tackat ja till den så nu ska jag hålla tummarna eller nåt för att de ringer just oss kl 12.00 och säger ett vi ska flytta.

Även om jag egentligen inte känner för att packa ner alla saker igen och bära iväg på dom. Skulle helst vilja hyra en flyttfirma som kan bära alla saker. Så det inte blir som när jag och T flyttade till den lägenhet vi har nu. Då var det mamma och jag som flyttade ALLT själva, eller ja T's pappa och en killkompis hjälpte oss med soffan, och sänggaveln.. Resten tog vi själva.

Men men så är det vi var i alla fall starkare än vad vi trodde ;-)

Så då var det dags att sätta igång här då.

Tjingeling.

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0