Så seg på att blogga.. Jag vet =)

Jag är dålig på att blogga men jag har faktiskt annat för mig.

Det är därför jag aldrig kommer att bli någon STOR-bloggare.

Jag har ett liv hihi eller snarare för mycket ointressant att göra så jag hinner inte skriva om det jag gör hela dagarna.

Däremot så hinner jag leka med bildredigeringsprogram och göra annat kuligt.


Bilden är från i sommar någon gång

I helgen ska vi vara vovve-vakt åt bästa mysigaste Gringo igen.

Blir så glad när E & C frågar om vi vill ta hand om deras ögonsten.

Sen blir det nog en sväng till Moster för en liten taco/tequila-kväll. Dock ingen Tequila för mig, gillar verkligen inte tequila.. =)

Så ha en bra dag nu så hoppas vi att höstvindarna blåser bort.

Förresten så har jag börjat fila på en pack lista bara 2 veckor kvar nu till de bär av mot USA..

Längtar till solen och värmen nu!

 


Lämna ett meddelande
Postat av: Matte

Fin bild!

2010-09-16 @ 11:48:02
Postat av: Elin

Och vi blir så glada när ni vill vakta honom. :) Fin bild!! Kram!

2010-09-19 @ 16:23:44

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0