Fredagsmys, hundpromenad och ny kofta

Så kan man sammanfatta gårdagen =)

Vi tog bilen till HC och handlade en flaska vin och lite ostar, Jag hittade en mysig ljusgrå långkofta så nu slipper jag frysa .

Sen åkte vi hem och myste i soffan med Gringo.

Idag öser regnet ner så varken jag eller Gringo har någon större lust att gå ut. så istället färgar jag håret och väntar på MrP som kommer hem från frisören.
Sen bär det av för lite jobb på Nummerfabriken och sen till Moster N med hela tjockasläkten för taco/tequila-party.

Det ska bli mysigt ska försöka hinna med att förtidsrösta och handla en blomma med.. Men de ska jag nog hinna. Klockan är ju bara 12.00 nu ju. Har massor med tid på mig.

Bäst att kolla hur håret ser ut nu så jag inte missar att skölja ur färgen haha...

Hej så länge

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0