Ett glas vitt vin, tack!

Yepp det ska du få på en gång =)

Har precis gjort en mumsig sallad och satt in klyftpotatisen i ugnen.. Sen ska det stekas och skäras och vips så har jag skapat en musig fredagsmiddag haha...

Så ser läget ut hos mig.
Pratade med Lillstrumpa förut och planerade lite för resan =)

Snart så .. ja ni vet nu kommer jag att tjata i 6 dagar om detta. För sen så far jag iväg men vem vet kanske blir det lite bloggande från Solskens staten ;-)

Jag tjatade ju om semestern i somras och nu kommer jag göra detsamma med denna semester ni får helt enkelt stå ut eller skita i att läsa hihi =)

Allt är även klart för dagen D också,... Sakerna är hemma och ligger i en liiiiten påse här hemma så nu ska jag bara vänta på att rätt datum infaller sig också. Sen kör vi då får de bära eller brista. =P

Nu är det dags att fixa det sista inför mysmiddagen

Ha en underbart trevlig kväll nu!

För det ska jag ha..


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0