En lördagstur på stan med Kela

Så har halva dagen gått.. Gick upp tidigt och slängde på mig de röda friskis kläderna och gick till F&S för att köra familjejympa. Så fantastiskt kul!
Alla barn är så otroligt charmiga. Jag saknar att ha familjejympan...

Sen var det duschen som gällde. Så klart hade jag glömt handuk så MrP fick åka ner och lämna en till mig, kan ju inte gärna torka mig med pappersservetter haha..
Sen blev det lunch på Fräcka och en latte till det.

Efter en stärkande lunch så bar de av ut i affärerna. Jag hade shoppingförbud, light ;-)
Fick dock med mig en bok (till flyget) ett par jeansshorts till T och en tröja till henne. En rutig skjorta till mig ja sen var det slut på det hela. Bra för mig tycker jag ;-)



Så detta var inte jag .. mera Kela hihi.

Nu ska jag bara slappa en stund sen bär det av ut på stan för att se Kompisen spela .. och sen blir det en sväng till Grand skulle jag tro.

Imorgon kommer äntligen T hem jag lääääängtar så efter henne nu!

Ha en bra dag nu alla.

Kramis Bananis


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0