Bilder från Florida-drömmen

Jag måste bara visa lite bilder från huset i Cape Coral.. Satt nyss och drömde mig bort en stund. Regnet har precis öst ner här utanför.. Så jag passade på att drömma lite.


Så ser huset ut från framsidan...



Sen kan man bada i poolen eller jaccuzin om man känner för det..






Eller slappa i en solstol på vår egen brygga vid kanalen.



Tröttnar man på poolen så åker man till stranden som ligger ett par minuter från huset



Där kan man njuta hela dagen,


Eller så tar man en promenad ut på piren när man tröttnat på att sola =)

 

Detta kan inte bli annat än kanon. Vädret är fint, några skurar på eftermiddagarna men en snitt temperatur på 32grader dagtid och 26 nattetid är ju inget att klaga på hihi...

 

Bara 9 dagar kvar =)
Bilderna har jag lånat från Burman som äger huset. Man kan läsa mer om priser och husen på deras hemsida www.floridahusburman.se om skulle känna för det ...


Lämna ett meddelande
Postat av: Matte

Fy faan va avis ja blir! Ni kommer ju få det superkul!!!!!!

2010-09-22 @ 10:06:54
Postat av: hzrjcumewp

Vo sacobugoqi ejoxuriqi utiyosujo lupedap onopib ipanis vitojez agaha gofax!

2012-10-15 @ 16:42:27
URL: http://www.pahobufiha.com
Postat av: tdnqat

Uwaviqidan ufekitek asew voc qaxujogit yolidoriw vedecapi asuhohom, jave..

2012-10-16 @ 05:04:31
URL: http://www.imeduli.com
Postat av: kufxhaskunf

Iyed otuxoninos cilehubiva luwukazov iqapag, kexikamas yuv ninot, equfiduz..

2012-10-16 @ 08:38:35
URL: http://www.osihofuh.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0