2 x Doktor

Så tisdagen bjuder oss på 2 st läkarbesök..



Det första är avklarat. Det var för T's öra. Ringde till öron igår och pratade med en sköterska. Ville bara ha ett nytt recept på T's örondroppar så vi kunde fixa till hennes lilla onda öra. Men sköterskan ville inte bara ge oss dom utan att en doktor kollade på örat.
Så kl 9.00 var vi hos läkaren och hon tittade. Skrev ut recept och så fick vi åka hem. T's står på väntlista för operation också.. =( De är dags att ta bort det rör som sitter kvar i vänster örat så nu väntar vi med spänning på när det kan bli.

Sen for vi till stan, handlade födelsedags present åt hennes kompis och nu ritar T och jag tänkte få lite gjort .. Min egen dator har fått en knäpp och vägrar koppla upp sig på internet. Blir tokig på den =(...

Sen 14.30 är det dags för läkarbesök nummer 2.. Men de är bara ett återbesök så det ska gå bra det med skulle jag kunna tro.

=)

Sen Friskis för träning och sen hem och slappa i soffan. Ska passa på att ta fram kläder som ska ner i resväskan nu också.

Går och gör det på en gång hihi..

Ha en bra dag

Adjöken

Lämna ett meddelande
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-29 @ 15:01:26
URL: http://millahoman.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0