Dag 6 i solen

Här kommer en liten uppdatering över hur vi har det här borta i landet i väst. Det är kanon. Varmt och skönt och jaaa jag har bränt ,mig liiite på ryggen. Röd är jag alltså men de är inte så farligt. det går över till imorgon =)

Här får ni lite bilder som jag tagit med vår nya fina söta kamera. =)


T min lilla prinsessa imorse innan frukosten =)



Testar lite olika funktioner på kameran .. Så T fick springa och hoppa ner i poolen en massa..



Och bara ligga still och vara söt ...


Nu matar vi algiator bebisar på minigolfbanan =)


Och så här söta var dom men lite skrämande också. så jag är glad att de var staket i mellan oss ;-)

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0