Back to reality

Yepp så var man tillbaka igen hemma i gamla Svedala. De känns helt okej. Även om jag igår kväll kände mig helt deprimerad. Jag gör alltid det när jag kommer hem från en semester. Det känns som om allt bara var en dröm om jag går och lägger mig. Som om jag ska glömma bort hur det kändes att vakna där i den hårda sängen och äta pancakes varje morgon, dricka läsk och äta all fet mat som finns i hela landet.

Jag trodde jag skulle ha gått upp massor i vikt men så blev det inte... magen var nog bara tjock för att den fick så mycket läsk =)
Jag tror att jag har druckit lika mycket läsk på två veckor som jag brukar göra på ett helt år. Otroligt...

Sen har jag ätit så mycket skräpmat att jag blir grön i ansiktet när jag tänker på det. Allt smakar egentligen friterat i USA, har jag kommit på- Men de var helt okej.

Så nu vill ni säkert veta vad vi har gjort??

Jo vi har varit på Sanibel som är en grymt vacker strand. Vi har varit på Buch Gardens en nöjespark/djurpark där vi åkte mängder med karuseller. Vi har varit på en massa Outlets och handlat saker. Dock inte lika mycket som jag trodde att jag skulle handla. Det blev liksom för mycket att välja mellan.

Vi har varit i Miami och på South Beach. Vi har ätit middag i ArtDeco kvarteret. Varit i Little Havanna.
Badat i poolen typ 1000 gånger.

Badat vid Fort Myers Beach, sett en delfin och en massa Sting Rockor, matat aligator-bebisar.

Jag har "poppt the question" till MrP på stranden i solnedgången ... cheeesy jag vet ;-)
Men jag ville göra de ordentligt.
Jag skrev Vill du förlova dig med mig i sanden och så skulle jag ta ett kort på det och sen be MrP att kolla på senaste korten och då skulle han se det....

Men de blev inte så..

Jag höll på att skriva i sanden när MrP kommer fram och frågar Vad skriver du???

Och jag bara skriker Neeeeej!!!! och suddar ut allt men de var försent han hade redan sett och jag blev så generad... jag vet inte varför de bara blev fel.. =(
Och sen sa jag bara Vill du det???

Och han sa ja de vill jag !

Jag gav honom ringarna och han satte in på fel finger! haha... men så blev de rätt efter att jag sagt till honom att de var fel hand ;-)

Sen är det första han säger var köpte du dom? haha så praktisk och ekonomisk ;-)

Men mysigt och romantiskt var det och  nu är vårt magiska datum 10.10.10

Ja nog om det nu, vad har vi mer gjort??

Jo badat och smmat, varit på Disney World. De var ju helt otroligt häftigt.

Ja de är nog typ allt vi har gjort och ja just det ätit en massa mat har vi ju gjort.

Alla bilder kommer så småning om. Jag orkar inte bara lägga in dom just ,

Hoppas ni har orkat läsa allt detta ;-)

Tack Lillstrumpa och MrB för att ni åkte med oss!!

Lämna ett meddelande
Postat av: Elin

Haha gud vad gulligt! Och typiskt Lillemorigt! Kan se dig där i panik stå o krafsa i sanden för att han inte ska se. :D Grattis till er båda iallafall! Kramis!!

2010-10-21 @ 16:20:37

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0