VAB-dag

Visst måste man använda VAB-dagarna till nåt konstruktivt???

T kunde ha gått till skolan idag meeeen de är dumt att göra det när man har opererats dagen innan tycke rjag. Hon är hur pigg som helst. Men dom sövde henne trots allt.
Jag har lite dåligt samvete för att vi är hemma idag. Hon är ju pigg och mår som vanligt. Men men bättre att vara på den säkra sidan, de kan ju hända saker i skolan. och nu får hon en dag att vila på.

Men imorgon blir det skola igen =)

Så dagen startades med frukost och sen så tog jag ur allt ur frysen och stälde ut på balkongen. Nåt bra ska jag väl få ut av att de är så kallt =)

Vi hade lika mycket "snö" i frysen som de är utanför fönstret haha.. så de var verkligen på tiden att jag frostade av den.
Helt ärligt så gjorde jag det bara för att jag ska få plats med Lussekatterna som jag ska baka sen =)

Men nu måste jag kolla mejlen och se om de kommit nåt nytt roligt på den.

Radhus-planerna går för övrigt framåt... De "fula" radhuset har vi lagt ner planerna på.. usch för mycket jobb. Men de fina har vi lagt bud på.. men en annan familj la ett bud över oss, men vi är bara uppe på säljarnas utgångsbud så jaaa vem vet kanske är man radhus ägare till slut ändå.

Det trista är att de är så hög avgift på det. Men men ja den som lever får se. Vi hänger med i budgivningen ett tag till, så får vi se vad som händer.....

Håller tummarna lite så där i smyg ;-)


Vi ses och hörs Adjöken

P.s Elin jag åt inget på toa igår haha... kunde hålla mig hela tiden haha D.s

Lämna ett meddelande
Postat av: Elin

Hoppas det går vägen med radhuset. Uff för budgivningar!!

Inget toaätande alltså, mycket imponerande. Haha! Själv har jag ett litet förråd med ölkorv på toa, ifall att det skulle bli nödår eller så. ;)

2010-11-24 @ 13:32:02

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0