Snöfall och bortskämda skitungar...

Snart är det dags för lunch jag är hungrig, sparade mackan till eftermiddagen det är ju dags för Friskis i eftermiddag
Som vanligt varje tisdag. men idag behöver jag inte stressa till frita för att hämta Tindra innan det är dags att köra igång, mamma hämtar henne puuuhhh. 

Skönt för just nu ser det inte kul ut utanför fönstret, snöblandat regn. Bestäm dig vädret ge mig snö på riktigt om de nu måste snöa i november.

Burr....

Igår var jag på "kryddparty" låter skumt I know men de var det inte, De var ett sånt här homeparty-grej där man kunde köpa kryddor och annat hälsosamt. Naturligtvis så var jag ju tvungen att köpa lite för att testa. 

Är ni också såna som testar en massa nya saker bara för att nån säger att de är bra?

Sån är jag i alla fall.

Men städa de kan jag verkligen gör, har ni sett de där programet om de där ungdomarna.. Eller vuxna är de ju alla i alla fall.
De är fruktansvärt! 

Vilken värld lever dom i ?

Inte verkligheten i alla fall, eller inte samma som jag. Städtanter och föräldrar som köper lägenheter för att barnet vägrar åka kommunalt.
Vore de mitt barn hade jag sagt: Skit i det då.. bara att du går!

Sen skulle jag ALDRIG åka hem till mina barn och städa åt dom, inte en chans.

Tindra städar sitt rum nu hon är 7 år... hon måste lära sig, även om de blir mycket skjuta ner det i lådor så att det inte syns för stunden =) Men hon tränar i alla fall på att hålla reda och undan på sina saker...

Nej jag klarade inte av att se hela programet. Jag blir så arg så jag tror jag spricker. OK att man hjälper sina barn men de där är ju bara för mycket.

Vilka föräldrar! Jag skulle skämmas ihjäl om de var jag som var förälder.. usch..

Någon annan som såg programmet på 1:an tror jag det var?

Nej nu ska jag fortsätta här, måste tänka på annat så jag lungnar ner mig


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0