Ser fram emot en spännande måndag.

Här om dagen pratade jag och MrP om framtiden .. ni vet vi pratade om vad vi vill göra med våra jobb, bostadsplaner familjeplaner mm..
Vi kom fram till en massa olika bra saker.

Även om de kan vara stort att prata om sånt så måste man ju göra det nån gång.
Att vi ska gifta oss har vi ju redan bestämt då jag har "friat" redan =)

Men barn och hus biten ja den är ju liksom inte huggen i sten kände jag. Men vi har nu kommit fram till att vi har samma plan båda två puuuhhh..

Så på måndag ska vi rulla i gång en av bollarna. Nej vi ska inte skaffa barn då haha =)

Men vi ska titta på ett radhus i Rambodal en 4:a med liten trädgård och sånt gulligt. Vi kom överens om att en villa var inget för oss just nu, vi vill inte hålla på och styra en massa just nu. Vi har varken tid eller lust att lägga en massa tid på att fixa i en trädgård och vi har ju inte råd att anlita en trädgårdsmästare ;-) så de fick bli ett radhus så länge.

Jag verkligen bara älskar hur det ser ut på bilderna men man vet ju aldrig hur det ser ut på riktigt..

Den som lever får se.

Jag återkommer med mer info om hur det gick på måndag kväll...

Imorgon är det den STORA höstfesten och jag tror att jag är klar med klädvalet vet inte riktigt så jag ska ta en sväng förbi en butik ikväll så får vi se.

Annars så blir det soffmys med T och MrP, T's pappa hämtar imorgon (minns inte varför hihi men de gör inget) jag är glad att ha henne hos mig en extra kväll.

Just nu vill jag inte släppa iväg henne alls. Men så är det ju =( man måste dela med sig...


Nej nu ska jag göra lite nytta.

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0