Regnig lördag

Jaha då har man massor med tid över .. Kusin A skulle ha varit här och fixat fröken C's naglar.. men stackars fröken C är sjuk =( Hon hade vaknat ch mådde dåligt. Jag hoppas hon kryar på sig snabbt. Dom som skulle ha så mysigt idag med spelning och middag och allt. Men hon blir säkert bättre hoppas jag.

Själv så har jg då massor med tid över... Undrar vad jag ska göra med den ? =)

Kan ju inte börja göra iordning mig för höstfesten ännu... liiite för långt i förväg. Vi ska ju inte åka förän vid fyra.

Men men man kan ju roa sig med att blogga även om man inte har nåt att skriva om ;-)

Äsch jag skiter i det och säger Trevlig helg. Vi ses och hörs

Adjöööööö

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0