Radhus, volvo, vovve och barn

Yepp så kan de vara ... men jag vet inte om de blir så ;-)

Vi har ju barn- T alltså, vi har ju volvo- Knut men radhuset kanske kommer snabbare än vad vi tror...

Var ju och kollade på ett i måndags. Tyckte så där om det när jag var där men jag tycker att de är svårt att titta på andras hus. Blir svårt att sätta sig in att man själv ska bo där kanske.

Men i alla fall ju mer jag tänkte på det dessto mer förälskad blev jag i det. Och igår ringde mäklaren och berättade att de var vi och 2 andra familjer som var intresserade men de andra ville också kolla på det andra radhuset på samma gata som är till salu också. Och visningen på det är på måndag puuuhhh ...

Så nu är vi 3 familjer som ska gå och kolla på det andra huset på måndag.
Det vi ska kolla på då måste göras iordning för de är trist och tråkigt .. Det andra som vi redan kollat på är redan klart och bara att flytta in i i stort sett..

så min önskan just nu är att de andra vill ha det "tråkiga" för att renovera det och att de bara är vi som vill ha de fina så att vi är ensama och kan betala vad de vill ha för det och sen är det vårt!!!


Det är min högsta önskan just nu, kan man önska sånt hos Tomten tror ni?

Håll alla era tummar åt min snäääällllllaaaaa =)

Lämna ett meddelande
Postat av: Christina

Tummarna börjar bli blå... Annars finns det ju radhus i Lagerlunda också. ;-) Kanske inget till salu just nu, men det är väl värt att vänta på att få bo granne med mig och A?!

2010-11-18 @ 15:16:40
URL: http://tinis82.blogspot.se
Postat av: Matte

Håller oxå tummarna!

2010-11-19 @ 13:15:34
Postat av: Elin

Försök inte sno åt er lurkens hus bara. Det har jag o Christian paxat! ;)

Hoppas det går vägen för er!

Kram!!

2010-11-21 @ 22:14:30
Postat av: Elin

Haha, nä det är INTE huset för 850 000. Är inget big fan av träpanel i badrummet. Vem som nu kan vara det? :) Jag har spetsat in oss på huset tvärs över gatan från A o C, det som ser lite spöklikt ut. Väntar bara på att han som bor där ska inse att det är dags att flytta. :)

2010-11-22 @ 10:59:22

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0