Pompis de går bra nu!!

Jag har flyt just nu!

Det verkar gå vägen och jag känner de i magen. Men för att inte få otur så får ni inte veta riiiktigt ännu =)

Jag vill inte att de ska gå åt skogen det här, så ni får hålla era tummar ett tag till ok??

Ja så får det vara. Jag måste bara säga Wiiiihhhhaaaa hurra!

Mer kommer kanske imorgon om allt går som jag vill, då ska ni få veta vad jag babblar om.

Men nu räcker det.

Jag säger så här: Gud vad jag är lycklig just nu! (cheeesy i know ;-)...)



Ha en underbar kväll nu!!

Lämna ett meddelande
Postat av: veronica

Vilket underbart foto! Såklart du har flyt som har de där 2 i ditt liv. Hoppas man får höra det "hemliga" snart, är ju alltid lika nyfiken :)

2010-11-26 @ 08:40:48
Postat av: Elin

Jag skulle oxå skriva att kortet är jättefint! Nu är vi två som har sagt det, då vet du att det är sant!

2010-11-26 @ 17:55:13

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0