Op-dag

Så var dagen där då T ska få ta bort sitt rör i örat... Stackars barn får inte äta efter kl 8 imorse... och det får inte mamman helelr då man kan ju inte äta framför sitt barn =)

Så jag får väl låsa in mig i badrummet om jag blir hungrig och äta där inne så T inte ser =)

Men men de ska nog gå det med. Men de är lite taskigt att T inte får äta på så många timmar, men de ordnar sig. Just nu så sitter hon och spelar dataspel och jag sitter och surfar lite random så där..

Snart är det dags att göra i ordning sig för kl 13 måste vi ge oss av så att vi hinner till sjukhuset. Sen har vi ingen aning om när vi kommer hem igen. Det ska bara ta 30 min att genomföra operationen men så tar de ju tid efteråt och så där..

Men de går bra, jag är lite pirrig i magen just nu men då får man inte visa T för hon är också pirrig i magen.

Nej nu ska jag dricka en liten kopp kaffe. =)

Ha en bra dag nu alla glada

Lämna ett meddelande
Postat av: Elin

Haha, tjuväta på toa, mys! Hoppas det går bra med lilla örat.

Kram!!

2010-11-23 @ 10:53:05
Postat av: Christina

Lycka till idag! T är världens duktigaste (och mamman med). ;-) Kramis!

2010-11-23 @ 12:55:53

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0