Hjälp mig!!!

Jag behöver er hjälp... Jag ska gå på fest nästa lördag, de är den årliga höstfesten ute på Norra Finnö och jag ska åka dit.
Meeeen, nu berättade fröken C att jag ska klä mig efter tema blå... hmm jag äger inga blå kläder förutom jeans. Och jag vill inte gå i jeans på fest =)

Så hjälp mig nu att välja, vilken klänning ska jag köpa?

NUMMER 1


NUMMER 2


NUMMER 3


Så nu får ni rösta och skriva här nedan vilken ni tror mest på =)

MrP ska förövrigt klä sig efter temafärg Röd... ojoj.. Har ni tips på snygga röda killkläder så skriv det med.

Jag behöver er hjälp nu ...

Eller ännu bättra har nån en blåklänning i storlek 36 eller S så hör av er om jag får låna den.

Jag gillar inte att inte veta vad jag ska ha på mig, kan säga så här att jag haft min outfit klar i flera veckor... men så ensvisas dom med att ha temafärg så då måste man ju rätta sig efter det

Aja de löser sig..... (hoppas jag)

Lämna ett meddelande
Postat av: Lillstrumpa

Klänning nr. 3 tycker jag du ska ha. Kramis

2010-11-05 @ 12:56:11
Postat av: Christina

Kolla med Elin, jag har för mig att hon hade en blå klänning på Anders 30-årsfest, eller i alla fall pratade om att ha en blå klänning då. Annars röstar jag på nummer 3!

2010-11-05 @ 13:06:57
URL: http://tinis82.blogspot.com
Postat av: Ullis

Jag röstar på klänning nummer 2. :)

2010-11-05 @ 13:28:16
URL: http://askenberg.blogg.se/
Postat av: Tess

nr.2 :D

2010-11-05 @ 21:25:24
Postat av: Angelica

nr 3 :D

2010-11-06 @ 21:10:53
URL: http://tvanyanseravguld.se
Postat av: Jessica

Jag tror att du skulle passa jättebra i klänning nr3!!! Jättefin!! Själv skulle jag ha valt nr2 om man inte vill ha bara axlar :-)Kraam

2010-11-07 @ 22:11:06

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0