Bilder från semestern..

Måste bara överösa er med bilder... för som sagt en bild säger ju allt.. Lillstrumpa och MrB får "credd" för att ha tagit dom här undebara bilderna....


South Beach Miami


South Beach Miami


South Beach Miami


Solnedgången den 10.10.10 Fort Myers Beach


Lillstrumpa och jag


Jag och min Babe


Lilla familjen


T har skrivit i sanden Usa 2010 Florida




MrB & MrP






Min och MrP hand med våra fina ringar....

Det här är kärlek =)




Lämna ett meddelande
Postat av: Matte

Sjukt snygga bilder! Vi inväntar en cd :-)

2010-11-05 @ 00:10:54
Postat av: Emma Roodla - Foto

Vilka fina bilder! Gillar verkligen den högst upp :)!

2011-01-13 @ 14:16:43
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0