Så var de fredag igen då..

Huj så är de fredag .. mina veckor består av måndagar o fredagar.. Dagen har spenderats instängd .. men nu har jag legat på gräsmattan i solen i shorts o linne.. Mums.. läst en god bok (twilight nr 2) och fåglarnas kvitter i öronen.

Riktigt mysigt.

Nu väntar jag på att MrP ska komma hem så vi kan hitta på nåt, han nämnde nåt om en mc-tur .. hoppas hoppas =)


Resten av helgen är packad som vanligt ;-) 18-års grillfest, spelning av Anders, sista Junior-jympan som hålls av mig i egen hög person.. och en trip till Linköping på söndag.

Skulle nog kunna klämma in lite solning om solen stannar kvar.. o lite träning med.

Måste vila upp mig lite, nästa vecka är helt galen!

Men de är som det ska vara =)

Lite stress har aldrig dödat om man tar de lugnt ibland ...

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0