Rulla klot en söndag

Idag har vi tjuvtränat hela lilla familjen..
Vi har ju en "intern" tävling på jobbet.. (för visst är de en tävling tjejer?? hihi..) Och nu har jag fusktränat lite idag.

De andra har ju en massa Wii och kan träna där men de har inte jag så därför får jag träna som vanligt på riktiga banor ;-)

När vi kom från Friskis och hade ätit lunch så gav MrP oss en massa alternativ på saker vi kunde göra idag, de var allt från bowling till att fiska, åka gokart eller jaaa vad var de nu mer hmmm jo just de åka inlines =)
Men bowling vann ...

Och MrP vann på bowlingen och T var super duktig hon med o gjorde 2 strike!

Här kommer lite bilder...







Jag lyckades fastna på bild denna söndag om än en suddig sådan =) Men jag var med o bowlade med =)

MrP rörde sig för fort så han blev helt suddig på alla bilder så han får inte vara med här ..

Nu ska jag laga middag till mina två troll .

Trevlig söndag på er

Har ni sett att solen lyser ute nu igen, Jippi!!



Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0