Lördag hela dagen lång.

Så där ja då var det lördag och jag vaknade kl 7.00!!! Åhhh vad jag blev sur på mig själv. Jag som inte satt klockan utan tänkte att nu ska jag sova ut .. haha de blev inget med det. Jag låg o vred o vände på mig i sängen till kl 8 då gick jag upp hämtade NT och satte mig i köket o läste igenom den.

När de var klart lagade jag frukost åt Babe o väckte honom när den var klar.
Vi åt en låååång mumsig frukost o sen satte vi igång att sätta upp mina bruna fina tavellister på väggen. Äntligen har de blivit målade o uppsatta. De blev riktigt snyggt.

Sen städade vi lagade en persienn och jag gick till stan för att klippa mig, hann kolla på HM innan o hittade en svart enkel kjol för 49.90 :- kanon! De passar mina nya skor som jag hittade igår som är lila/svart i fejk-ormskinn.

Så snygga! Ska visa dom med sen. Blir kanske en kvällens outfit om ni har tur ;-)

Nu är jag hemma o ska göra det sista här hemma. Vi städar för de kommer gäster (vi brukar ju städa i vanliga fall också men extra noga idag =P...)

Ett glatt gäng kommer hit för att (kanske) spela spel o dricka gott.

Själv slåt jag till på Rosé med Fanta, sommarfavoriten. Önskar bara Lillstrumpa o Stockholms-V kunde var ahär med.

Men på 30-års festen ska vi dricka Rosé-Fanta lovar det Lillstrumpa o Stockholms-V!!!


Nej nu ska jag fixa resten.

Vi hörs o ses...

Lämna ett meddelande
Postat av: veronica

Å, vad gott det ska bli! Å kul att träffa er såklart! Kram

2010-05-10 @ 09:52:02

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0