Kameler, barn o troll

Bilder var det här men d blir bara några för jag har inte kommit på hur jag snabbt ska få över bilderna till datorn =( Just nu går de i snigel fart.

Så ni får de här så länge:

Förra helgens bravader kan ni se =)


MrP, T och vännen W står och tittar på utsikten över Bråviken


En massa Troll-ungar på rad, tur vi fick med oss rätt från parken ..


En sur Get som inte gillade att bli fotad sekunden efter kortet är taget bestämmer han/hon sig för att stånga mig.. =( De är en han om han ahr horn va??


Fikasugna tjejer


T och MrP åker Delfinexpressen W och jag ville inte åka med..


Coolaste Kamelen i stan


Elefanter fanns det med


Sen var vi hundvakt åt Gringo också en mycket snäll o fin hund!


Ridlektion hann T med innan de var söndagkväll o dags att sova =)






Nalle fick vara med han med han ville dock till badhuset med de hanns inte med av förklarliga skäl ;-)


Nu väntar jag på MrP ... tåget är försenat (som vanligt) T har åkt iväg med pappa och nu väntar en barnfri vecka..

Enjoy....

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0