Hela helgen gick i ett nafs...

Jaha så var det söndag igen  o helgen var över för denna gången ..

Fredagen blev mycket lyckad middag hos C och A eld-tittande o lite rött vin i glaset mycke lyckat.

Lördagen spenderades på Kolmårdens Djurpark kallt men trevlig t o lyckat de med. Glass blev det och Delfinshow =) T o W var glada o snälla haha... de sprang runt o kollade in djuren.
Bamse träffade vi inte tyvärr, men de får bli nästa gång.

De var vi och en massa kändisar =) Eva Röse, Lars Walin, en gammal Fröken Sverige Johanna tror jag hon heter, Piano spelande Putte och en del andra som jag ahr glömt vad de heter.
En massa folk med jäääätte stora kameror som kom från Se och Hör och Hänt Extra tyvärr var jag ingen kändis så vi fastnade inte på nån bild.. försökte smyga mig in o låtsas vara känd men de gick de inte på haha..

=)

Swn har vi avrit hundvakt åt världens gulligaste hund, Gringo så nu är han tillbaka lämnad men de är hemskt tyst här hemma =) man vänjer sig fort.

T och jag ska snart på ridlektion T ska rida inte jag ;-)
Sen blir de middag och ja sen är de kväll och de är dags o sova igen.

Bilder ska komma var eftersom när jag hittar kabeln hihi..

Ha de gött

Lämna ett meddelande
Postat av: Elin

Jag vill oxå åka till Kålis. Det är så somrigt o mysigt!

2010-05-04 @ 11:17:00

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0