Fisk på torra land..

Yepp så känner jag mig just nu och de är inget mot hur laxen som ligger i köket känner sig ;-)

Men frågan är hur f-n (ursäkta språket) man fjällar en fisk? Varför tar de inte bort fjällen på dom innan de säljer dom?

Lurad blir man den ligger fint i förpackningen i fiskdisken med "kött" sidan upp.. Säger man kött om en fisk?? Iallafall .. så tar man ur den u förpackningen och döm om min förvåning den har ju pälsen kvar!!!

Åhh jag vet inte hur jag ska göra, lovade ju att fixa middag till MrP kommer hem .. men jag vet inte hur man gör.

Aja de kanske går att googla det?? =)

Annars så får jag väl köra lite så där på känn vi får se hur det går =)


Bäst att ta tag i den där fisken innan den rymmer från skärbrädat och sprattlar iväg. Tur är att den är död iallafall så jag slipper göra det med .

adjöken med er

Ni har väl inte glömt era mammor idag va???

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0