Efterlängtad..

Just nu är allt efterlängtat... att de är fredag, T kommer snart hem och jag har precis köpt en jättesnygg skinnjacka av en tjej från Linköping!

Älskar den!
Jag hittade den på blocket och tjejens mamma jobbar här i stan så jag cyklade och mötte hennes mamma precis så bytte vi pengar mot jacka. Kanon!

Så nu behöve rjag inte titta avundsjukt på alla med skinnjacka för nu har jag en egen hihi... O Lillstrumpa du får ha kvar din =) tänker inte norpa åt mig den nästa gång vi ses.

Nu ska jag plocka iordning lite och vänta på T sen blir de en sväng på stan är ju morsdag på söndag .. så man får inte glömma bort sin lilla mamma.. =) Sen blir det middag ute med MrP, T, Kela och Robban kanske kommer de fler vem vet??

Usch nu regnar de också vilken himla tur jag hade som hann innanför dörren precis .

Ibland har man bra dagar.

Men de bådar inte gott för vi ska äta på Trägårn... hmmm undrar om de bara är en skur *hoppas*


Tjingeling

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0