Dagen...

Hittade detta hos Emma på http://emmaandersson.se/.. så jag snor det helt enkelt =)

Plats: En köksstol vid köksbordet..

Gjort: En massa, varit på Ikea o handlat, skruvat hyllor, städat, tvättat, trängts med hela Östergötlands befolkning på Ikea och på E4:an... Tänk att alla vill åka till Ikea samma dag som jag =)

Kläder: Jeans, linne o en ljusrosa tröja intressant va ?? =P

Planer för resten av dagen: Tvätta klart och laga middag sen slappa i soffan..

Lyssnar på: MrP som hejar på vår blomma som han vill ska växa =) Och Rix FM..

Dricker: Inget just nu men de blir nog en kopp kaffe o sen nåt till middagen

Äter: Inte ett dugg om inte ett tuggummi räknas men sen blir det fläskfilé, klyftpotatis och vitlökssås.. Mums

 

Så då har jag gjort en liten lista. Detta blir nog nåt jag ska göra varje dag tror jag =) Snor den idén rakt av från Emma hihi


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0