Budgeterar

Usch vilket tråkigt ord det är...

Men de är vad jag gör faktiskt.. jag gör en Fest-budget =)

För min och min mosters 80 årsfest som vi ska ha i sommar.. Hoppas att den håller haha. . .

Nja vi får se nu ha rjag fört in allt som jag har lagt ut och allt som jag fått in =)

Det ska bli så kul att ha den här festen tycker jag. De är mycket som ska gör o bara en månad kvar till o med mindre än en månad.

Ujuj bäst att prata med moster om när vi ska handla allt som vi ska bjuda på , drickan är klar men maten måste ordnas haha .. vi ska väl äta också antar jag inte bara dricka ;-) Vi fyller ju trots allt 30 och 50 ;-)
Inte 20 år...

=P


Nu ska jag göra iordning mig o kliva ur pyjamasen hihi de är nog dags nu =)


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0