Barn, Vuxna, kaos o regn

Yepp så har dagen varit.

Vi skulle köpa blommor till balkongen o fixa där, hamnade på Ikea kom hem med en hylla o smått o gått till T. Men INGA blommor =)

De tar vi imorgon. =)


Nu är hyllan ihop skruvad akvariet ren gjort o sakerna iordning plockade...

Kanon

MrP är i mataffären o handlar middag o jag ska diska klart, gå ne ri tvättstugan sen ska jag somna i soffan ;-)

Är helt slut trodde de var allergi som gjorde mig snuvig o trött. De är det INTE de är en förkylning för de går inta att bota med allergimedicin haha..

Så nu ska jag ta de lungt ikväll när allt är klart hihi.

Hoppas ni har en bra ledig dag.

Imorgon kommer T hem HURRA, då får hon se hur fint det har blivit i hennes rum.

Hoppas hon blir glad =)


Tjingeling ha en bra kväll

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0