Balkongen ..

God morgon!

Just nu sitter jag på balkongen i linne, de är lite molnigt men varmt.. så skönt!

Inte att de är molnigt men att jag kan sitta här utan att frysa =)

Det säg satt de ska bli regn idag men de tror jag inte på =P. MrP har åkt för att åka motorcykel.. de regnar inte o då ser man inte röken av honom när de är sommar hihi..

Kela hade rätt =)

Igår kväll tog vi en tur till Söderköping, lite kallt var det allt men de funkade. Vi åt middag på La Uva och jag träffade Fernando min gamla chef .. eller ja han var min chef för typ 9-10 år sen uj vad länge sen de var. Jag jobbade ju på La Uva när de öppnade precis.. Och de är typ 10 år sen nu. De var kul att prata lite med honom.

Vi åt en massa god mat, lika gott som jag minns det.

Sen åkte vi hem och jag var jättattrött somnade för tidigt som vanligt ;-) om man nu kan somna för tidigt en fredag ??

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på innan de är dags att ge sig av på grillfest för Kusin som fyller 18 idag.

Hipp hipp Hurra för Issa idag!!

Kanske blir det en sväng på stan... Vem vet =)


Ha en bra dag nu alla där ute

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0