Världens viktigaste skor är...

Mina träningsskor.. alla höga klackar o snygga skor kan slänga sig i väggen mina viktigaste skor just nu är mina träningsskor.
Visst jag älskar fortfarande snygga höga klackar men mina träningsskor är de viktigaste i min garderob..
Jag måste ha ett par nya för de jag har nu är jag inte nöjd med alls =( De är obekväma och har gått sönder efter bara ett par månader.. Jag drog liiite för hårt i skosnörena så de ver en "flerp" som gick sönder hmmm taskig kvalite på dom skorna =(
Skitsamma de var inte dyra och jag vill ha ett par nya som är sköna. ska hålla mig till Nike's träningsskor. Vet ju att de passar mina fötter och knän. Så nu blir det dom här!



De ser supersköna ut och kostar inte skjortan heller =)
Så dom ska jag införskaffa snarast.

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0