Listan på frågor om min Kärlek

Du är tillsammans med? MrP
Och varför det? För att han är fantstisk o så snäll
Har han fått något smeknamn av dig? MrP, älskling ...
När blev ni tillsammans? 1 år o hmm... 8 månader
Hur träffades ni? På min kompis Marys balkong =)
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Noop
Hur gammal är han? 28 i år
Älskar du honom? Absolut av hela mitt hjärta
Har du slagit honom? Nej om inte att ha vunnit i Fia med knuff gills =)
Har du roligt med honom? Absolut varje dag
Skulle du kunna bo med honom? Vi bor ihop redan ihop så Ja..
Har du gjort ett sugmärke på honom? Haha nej aldrig
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? Alltid och förevigt
Får han dig att skratta? Ja varje dag
Säg ETT ord hur du känner för honom? Allt
Vad för slags filmer ser ni ihop? Ja du allt
Får du fjärilar i magen när du ser honom? Ja inte varje gång men för det mesta
Vad har han för ögonfärg? Bruna
Vad är det finaste du fått av honom? Hmmm Kärlek vilkorslös sådan
Har ni samma humor? Ja för det mesta
Planerar ni framtiden ihop? Ja, självklart
Skulle han bli en bra pappa? Ingen tvekan om saken
Vad gjorde ni senast ni träffades? Pussades o kramades han åkte till jobbet
Vad gör han när han inte är med dig? Jobbar o åker Mc
Är du svartsjuk på andra tjejer? Nej inte som jag tror.. men vad menas med den frågan?? Hmmm
Har ni bråkat nångång? Ja de har ju hänt =P mest jag som blir arg o härjar.. men de går över fort
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? Noop o inte ska de bli nåt heller
Skulle du kunna vara otrogen? Nej, aldrig i livet!
Vem håller i fjärrkontrollen? Båda, men mest jag ..
Går ni ut ofta? Nja de beror på i perioder
Har ni samma musiksmak? Det mesta faktiskt
Är hans familj trevlig? Yepp ... (de flesta..)
Är han romantisk? Ja ibland =)
Har han någon fobi? tror inte de
Gillar han sport? Ja motorsport om nu de klassas som sport ...
Är han en djurvän? ja
Kan han sjunga? nja.. inte så bra iallafall
Spelar han nått instrument? Noop
Kan han laga mat? japp o de är så gott
Är han envis? Ibland i vissa saker.
Tycker han om att resa? Yepp
Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? En "dålig" ordvits igår kväll..
Vad var det senaste han sade till dig? Vi ses ikväll älskar dig Puss puss

Listan lånade jag från Ulrika.. Så nu får nån annan ta och göra den här o lägg en kommentar här så att jag kan få läsa era listor =)



Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0