"Unlike" Min Bloggpaus??

Jaha så var man här igen då... Ja tillbaka till bloggen och så ska man skriva roliga saker om vad som händer när de ända man gör är att slita och vänta på att snön ska gå bort så våren o värmen kan komma =)

Nej jag håller med M och Lillstrumpa jag gillar inte bloggpauser heller för jag får nästan lite abstinens så nu är det SLUT på det =)

Jag är tillbaka o ska berätta allt som jag inte hunnit göra den här veckan haha..

Tiden går fort och ja livet går ännu fortare.

Idag har jag fått en rolig och tänkvärd förfrågan ett svar kommer snart och då avslöjar jag allt för er med.. Kul va??
Det är om ett par dagar bara måste få lite tid att fundera över detta..

Nu har jag precis träffat en T som var dyngsur om byxorna och hon har INTE gått i vattenpölarna ... sen kryper de fram att de är precis de hon har gjort .. så hela hon är blöt som man kan vrida ur kläderna .. hmm aja ... önskar bara att hon erkände från början.. men hon trodde väl att jag skulle bli arg elelr nåt. Vilket jag inte kan bli de är ju bara vatten.


Så där ja nu är jag tillbaka från pausen o nu blir de ingen på ett bra tag =)

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0