Slut som skönsjungande artist =)

Så kan de gå .. jag är helt slut nej jag är ingen artist .. men jag är trött så jaa

Idag ahr dagen varit upp och ner fram och tillbaka ja allt som bara kan hända på en dag har nog hänt idag

Aja snart är den slut och då är det tisdag (skrev måndag) haha..

Helgen bestod at Friskis inspirationsdag middag och trevligt sälskap sen jobb jobb o mera jobb ända fram till 06.00 du rullade jag hem till sängen.
Naturligtvis så bestämde sig min kära grannar för att gapa lite extra på sina barn denna söndagsmorgon. De driver mig till vansinne. Så jag fick HELA 4 timmar med konstant STÖRD sömn.. Kl 11.15 gav jag upp o gick upp o åt frukost o fixade till mitt grå/slitna jag för sen var de dags att åka hem till Familjen B för en fika o lite lek.

Så mysigt var det. Så underbart att se MrP med lilla E ... åhhh vad jag längtar efter barn nu =)

Nej nu ska jag laga mat och fixa till här hemma.

Tjingeling

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0