Riktigt skum dag idag

Har varit helt konstig i huvudet, yr och jaaa skum helt enkelt idag..

Men nu är det ok och jag är hemma T leker med W och det blir Burritos till middag idag =)

Annars så har jag varit riktigt duktig jag har tvättat fönster har bara vardagsrummet kvar o de tar vi imorgon =) Sen så tvättar jag vilket jag inte ahr gjort på evigheter så det var verkligen dax för det... Sen har jag plockat i ordning lite här hemma så de ser bra ut ..

kul att höra om min städning eller hur?? =) Men de har ju inte hänt så mycket ändå idag förutom skumma saker =)

Nu ska jag se till maten o snart är det dags att hämta T ...

Tjingeling trevlig kväll på er

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0